בקרו אותנו בפייסבוק

נשמח אם תצרו עימנו קשר:

בן-יהודה 155 ת”א, טל’: 03-5293232, פקס: 03-5293233

5293232@gmail.com
(* לא יתקבלו הזמנות דרך המייל)

או באמצעות הטופס:

שם פרטי

שם משפחה

כתובת המייל

Sha’anan Street

שלום שוב לכולם, לאחרונה הזדמן לי הכבוד להשתתף בפרויקט עיתון “קול לפליט”- The Refugee Voice (עכשיו מצורף לעיתון הארץ). המאמר מתרכז באזור נווה שאנן דרך עדשה קולינרית. כבר מזמן שנווה שאנן וסביבתה קוסמים לי. לעניות דעתי, בדיוק באזורים כאלה, נמדדת מטרופולין, בשכונות המיעוטים, בשוליים ובאזורים השונים בתכלית ממרכז העיר. אלו בדיוק...

המסע המופלא

רגע לפני שאני צולל חזרה למצולות סידורי העבודה, טופסי הזמנות, לישת בצקים, ארוחות צוות, אספרסו-סמבוקה, סרוויסים ושאר ירקות המודוס אופרנדי הצפוף שלי, רציתי להקדיש רגע לשיתוף חוויות ורשמים מהמסע שלי לעולם החדש. כן, חזרנו אתמול אשתי ואנוכי מטיול חוף לחוף בן שלושה שבועות בארה”ב. התחלנו בתפוח הגדול, המשכנו לדרום קליפורניה והמשכנו...

יציאת מצריים

השנה לכבוד חג פסח נפגשתי עם ג’ולי אוזון, הבשלנית המצרייה. ביחד הכנו כתבת מתכונים מצריים ל-ynet. את הכתבה אפשר לקרוא כאן

The Jam Session

בתחילת ינואר האחרון פנה אלי יאיר פיינברג וביקש שניפגש לדבר על הג’אם של חודש פברואר. יאיר הוא שף ובעלים של Fein cook, המשווקת ומתמחה בכל האביזרים והמכשור למה שמכונה בימינו מטבח מודרני או בישול מתקדם. אני סבור שזה רק עניין של זמן עד שהכיריים והתנור יתויגו כ”מבטח אותנטי” ומכונת הוואקום תשב לכם יפה בין המקרר למזווה. שלא...